1. W krzywym zwierciadle: Witaj, Święty Mikołaju 9+/10 2. Benny i Joon - 9/10 3. Diabolique -7/10 4. Rewolwer i melonik - 5/10
Dodawajcie posty kiedy natraficie na jakiś jego film w programie TV.
to znakomity film. Szkoda, że od 2004r. nic nowego nie tworzy...